ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم مدل میس جوردانی گلد Miss Giordani Gold

Oriflame Miss Giordani Gold EDP 50ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: خانم ها
  • نوع رایحه: شیرین، خوراکی
  • تولید: لهستان
  • حجم: 50 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,078,100
30%
761,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عطر جدید میس جوردانی از برند اوریف لیم، با رایحه ی کاملا زنانه، شیک و اغواگرانه خود به سبک زندگی خانم های ایتالیایی، توسط لوکاس سیزاک طراحی شد. به گفته ی خانم لوکاس عطر جیوردانی با طراحی شیشه ی طلایی بسیار شیک، در خور خانم های جسور، با اراده و خوش سلیقه است. در قلب عطر جیوردانی رایحه های محسور کننده ی فلفل قرمز، گل آفتاب گردان شهر میلان و گل صد تومانی و فریزیا نهاده شده است. به علاوه رایحه ی اصلی آن با بوی چوب، نعناع، صندل، وانیل و تمشک شروع می شود که ترکیب بی نظیرشان، عطر جیوردانی را به یک عطر زنانه ی دلفریب تبدیل کرده است.

این عطر شیک و لوکس زنانه دارای شکل و فرمی بسیار زیبا ،شکیل و جذاب است. شیشه این عطر بسیار هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده و به صورت دکوراتیو ،ظریف و بسیار شیک می باشد و بر روی شیشه کلمه Miss Giordani به شیوه ای زیبا نگاشته شده و خودنمایی می کند. درب شیشه عطر نیز بسیار شکیل و فانتزی بوده و بر روی آن حرف G که ابتدای کلمه جوردانی است حک شده است و از این طریق بر جذابیت های بصری شیشه عطر افزوده شده است. این عطر درون جعبه ای طلایی رنگ قرار دارد و بسته بندی سبک و قابل حمل این عطر آن را به یک همراه همیشگی تبدیل نموده است. همچنین قرار دادن بطری 50 میلی لیتری زیبا و شکیل این عطر بر روی میز آرایشتان جلوه ای بسیار شیک و زیبا به میز و اتاقتان خواهد بخشید.

مناسب برای
خانم ها
نوع رایحه
شیرین، خوراکی
تولید
لهستان
حجم
50 میلی لیتر
کد محصول
30399
مبدا برند
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...