کرم پیشگیری از ترک پوست دوران بارداری موستلا

Mustela Stretch Marks Cream 3 in 1 - 150ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: تغذیه و مرطوب کننده، پیشگیری از ایجاد ترک های پوست...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: تاریخ انقضا 2025.05
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,838,700
17%
1,535,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ترک های بارداری، خطوطی فشرده روی پوست هستند که اغلب در ماه های آخر بارداری که شکم به سرعت بزرگ می شود تا کودک در حال رشد را در خود جای دهد، روی آن ایجاد می شود. اگرچه ترک‌های پوستی بارداری بیشتر در ناحیه شکم دیده می‌شوند اما در برخی موارد این ترک‌ها در نواحی دیگر مثل ران، باسن و بالای بازوها نیز مشاهده می‌شود. ترک های بارداری در اثر تغییر بافت ارتجاعی زیر پوست ایجاد می شوند. این ترک ها بسته به پوست شما به رنگ صورتی، قهوه ای مایل به قرمز، بنفش و قهوه ای تیره می باشند که در آینده کم رنگ می شوند، اما کاملا محو نخواهند شد. احتمال ایجاد ترک بارداری به سرعت و میزان بزرگ شدن شکم در دوران بارداری بستگی دارد. 

کرم پیشگیری از ترک پوست دوران بارداری موستلا یک کرم مخملی همراه با جذب سریع است که بخوبی پوست شما را آبرسانی نموده و با افزایش ساخت کلاژن در پوست باعث تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود و احتمال ایجاد ترک های پوستی را بسیار کاهش می دهد. از آنجایی که این کرم از 96% مواد با منشاء طبیعی ساخته شده است، برای استفاده در دوران بارداری و پس از زایمان بی خطر است. این کرم از ترکیبات فعالی تشکیل شده است که منشا طبیعی دارن مانند پپتیدهای آووکادو که یک ماده مغذی بسیار خوب است که به محافظت و تقویت پوست لطیف کمک می کند و روغن آووکادو موجود در آن به بازیابی سد دفاعی پوست شما کمک می کند. وجود عصاره گیاهی Maracuja Polyphenols + Hamamelis به بهبود انعطاف و افزایش کشسانی پوست کمک شایانی می نماید.

کرم پیشگیری از ترک پوست دوران بارداری موستلا فاقد پارابن و اسانس بوده و برای استفاده در دوران بارداری مناسب بوده و برای مادر و بچه خطری ایجاد نمی نماید.
نتایج آزمایشات بالینی بر روی 64 خانم باردار که به مدت 3 ماه از این محصول استفاده کرده اند نشان داده است که 98% مصرف کنندگان اعلام کرده اند که خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا کرده است و 87% مصرف کنندگان متوجه شده اند که ظاهر ترک های پوستی آنها محدود شده است.

از ماه اول بارداری، صبح و عصر روی شکم، باسن، ران ها و سینه خود بمالید و ماساژ دهید.

می توانید از این کرم در زمان شیردهی نیز استفاده نمایید. روی جای زخم سزارین استفاده نشود.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
تغذیه و مرطوب کننده، پیشگیری از ایجاد ترک های پوستی، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست، قابل استفاده از ماه اول بارداری تا بعد از زایمان
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
تاریخ انقضا 2025.05
حجم
150 میلی لیتر
ویژگی خاص
تشکیل شده از 96٪ مواد طبیعی، فاقد پارابن، فاقد اسانس، فاقد فتالات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...