ست مراقبت روزانه دیلی دیفنس کلینیک

Clinique Daily Defense Set

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کارایی: کرم چندکاره سوپردیفنس: ضدچروک، ضد رادیکال آزاد، مر... سرم تقویت کننده: روشن کننده و درخشان کننده ، ضدلک... شوینده: پاک کننده عمقی، لایه بردار
  • تولید: کرم چندکاره سوپردیفنس: آمریکا سرم تقویت کننده: شوینده: بلژیک
  • حجم: کرم چندکاره سوپردیفنس: 50 میلی لیتر سرم تقویت کننده: 8.5 میلی لیتر شوینده: 30 میلی لیتر
  • تاریخ مصرف: کرم چندکاره سوپردیفنس: 24 ماه پس از باز شدن درب مح... سرم تقویت کننده: 7 روز پس از آزاد کردن پودر ویتامی... شوینده: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
5,173,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست مراقبت روزانه دیلی دیفنس کلینیک برای افرادیکه می خواهند مراقبت روزانه ای خوبی از پوست خود داشته باشند و در عین حال تمایل به روشن و شفاف شدن پوست خود دارند انتخاب بسیار مناسبی است. در این مجموعه 3 محصول کاربردی در این خصوص قرار داده شده است که عبارتند از:

  • کرم چندکاره سوپردیفنس پوست خشک کلینیک حجم 50 میلی لیتر: این کرم یک محصول کاملا جدید از کمپانی کلینیک است که با استفاده از تجربیات چندین ساله کلینیک و جدیدترین نوآوری ها ساخته شده است. پس از استفاده از این کرم بر روی پوست حالتی کاملا مخملی و با طراوت ایجاد شده و با توجه به فاکتور محافظتی SPF25 موجود در آن بخوبی از پوست شما در برابر عوامل مضر UVA و UVB  محافظت می نماید و دیگر نیازی به استفاده از ضدآفتاب نخواهید داشت. کرم چندکاره سوپردیفنس کلینیک دارای خاصیت ضدچروک نیز می باشد و به مرور چین و چروک های ریز پوست را کاهش می دهد و پوستی جوان و شاداب برای شما به ارمغان می آورد. این کرم رطوبت پوست شما را برای 12 ساعت حفظ نموده و در این مدت شاهد پوستی درخشان و شفاف خواهید بود. در این کرم از Avobenzone و Octisalate استفاده شده است که در برابر UVA و UVB از پوست شما محافظت می نماید و همچنین بدلیل وجود ویتامین E در ترکیبات آن، از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت نموده و ضمن کاهش دادن چین و چروک های پوستی از ایجاد چروک ها نیز جلوگیری می نماید.
  • سرم تقویت کننده روزانه پوست همراه با ویتامین سی خالص 10% کلینیک حجم 8.5 میلی لیتر: یک محصول بی نظیر که از قدرت ویتامین سی خالص 10% استفاده می کند و بطور واضح پوست را روشن تر و یکدست تر می کند و در عین حال چین و چروک های ریز پوست را نیز از بین می برد. این تقویت کننده خاص برنده جوایز متعددی بوده است که از جمله آن می توان به allure 2018 Best of Beauty Award Winner اشاره کرد. با استفاده از این سرم بی نظیر پوستی شفاف و درخشان خواهید داشت و جوانی را بر روی پوست خود حس خواهید کرد. 
  • ژل شوینده و لایه بردار آل ابوت کلین کلینیک حجم 30 میلی لیتر: یک ژل پاک کننده و لایه بردار که به آرامی و در عین حال به طور کامل آلودگی، کثیفی و سایر ناخالصی ها را از بین می برد. در ترکیبات این محصول از اسید سالیسیلیک (یک لایه بردار قوی که سلول های مرده پوست را که منافذ را مسدود می کنند، از بین می برد.) و دانه های سیلیکا و پودر بامبو (لایه بردارهای فیزیکی که سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد.) استفاده شده است. برای انواع پوست مناسب بوده و برای استفاده روزمره به اندازه کافی ملایم است.
  • یک کیف بسیار زیبا و با کیفیت که این 3 محصول درون آن قرار داده شده اند.

کرم چندکاره سوپردیفنس: روزها بر روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار گیرد

سرم تقویت کننده روزانه پوست همراه با ویتامین سی خالص 10% کلینیک: ابتدا فویل سر محصول را جدا کرده و سپس 2 بار اپلیکاتور را فشار دهید تا پودر ویتامین C خالص در سرم آزاد شود و سپس قبل از هر بار استفاده 15 ثانیه سرم را تکان دهید و سپس درپوش را برداشته و 2 قطره از سرم را با کرم مراقبتی روزانه و یا مرطوب کننده خود مخلوط کرده و بر روی صورت خود استفاده نمایید. 

توصیه مهم: از استفاده در ناحیه دورچشم خودداری شود. برای بهره مندی از قدرت کامل سرم می بایست پس از فعال کردن به مدت 7 روز از سرم استفاده نمایید. ممکن است به دلیل اکسیداسیون طبیعی ویتامین C تیره شود و حتما قبل از مصرف 15 ثانیه سرم را تکان دهید.

کارایی
کرم چندکاره سوپردیفنس: ضدچروک، ضد رادیکال آزاد، مرطوب کننده، روشن کننده، دارای spf 25
سرم تقویت کننده: روشن کننده و درخشان کننده ، ضدلک ، ضد چروک
شوینده: پاک کننده عمقی، لایه بردار
تولید
کرم چندکاره سوپردیفنس: آمریکا
سرم تقویت کننده:
شوینده: بلژیک
حجم
کرم چندکاره سوپردیفنس: 50 میلی لیتر
سرم تقویت کننده: 8.5 میلی لیتر
شوینده: 30 میلی لیتر
تاریخ مصرف
کرم چندکاره سوپردیفنس: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
سرم تقویت کننده: 7 روز پس از آزاد کردن پودر ویتامین سی خالص در سرم
شوینده: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
ایسودا ☆☆درافشان

از خریدم راضی هستم👍👍

472 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...