ست ضد لک و روشن کننده ایون بتر کلینیک

Clinique Better, Brighter Skin Set

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضدلک ایون بتر: ضدلک بسیار قوی، روشن کننده مرطوب کننده 100 ساعته: مرطوب کننده، آبرسان، افزایش... شوینده: پاک کننده عمقی، لایه بردار
  • تولید: ضد لک: آمریکا مرطوب کننده: انگلیس شوینده: بلژیک
  • حجم: ضد لک: 30 میلی لیتر مرطوب کننده: 30 میلی لیتر شوینده: 30 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
5,939,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست ضد لک و روشن کننده ایون بتر کلینیک یک مجموعه بسیار کاربردی و اقتصادی است که شامل 3 عدد از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات کلینیک می باشد.

در این مجموعه بی نظیر موارد زیر قرار داده شده است:

  • سرم ضدلک بسیار قوی ایون بتر کلینیک سایز 30 میلی لیتر: قوی ترین ضدلکی که تاکنون توسط کمپانی کلینیک تولید شده است. در این محصول از کمپلکس CL-302 استفاده شده است که این فن آوری خاص روند بروز لک ها را معکوس نموده و تنها پس از چهار هفته مصرف بوضوح پوستی شفاف تر خواهید داشت. همچنین محصولی پایدار کننده و نگهدارنده نیز در کنار این ضدلک قوی قرار داده شده است که مقاومت پوست شما را در برابر ایجاد لک های جدید بیشتر نموده و در عین حال طول اثر ضدلک شما را نیز افزایش می دهد. این 2 ماده بسیار قوی طوری در کنار هم قرار داده شده است که با یک پمپ مقدار مناسبی از مواد خارج شده و شما به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.
  • مرطوب کننده و آبرسان مویسچر سرج 100 ساعته کلینیک سایز 30 میلی لیتر: این محصول با فرمول پیشرفته خود که حاوی آلوئه ورا تخمیر شده گیاهی و هیالورونیک اسید بوده و به محض استفاده کم آبی و خشکی پوست را برطرف کرده و باعث درخشندگی طبیعی پوست می شود. این محصول فاقد چربی و بسیار سبک بوده و بدلیل حالت ژل کرم خود به سرعت جذب پوست شده و شما سنگینی بر روی پوست خود احساس نخواهید کرد و همچنین بدلیل وجود فناوری پر کننده آب خودکار موجود در آن، پوست می تواند منبع آب داخلی خود را برای آبرسانی مداوم ایجاد کرده و سپس رطوبت را برای کاهش چین و چروک های ریز و حجم دار کردن پوست و همچنین درخشندگی بی پایان حفظ نماید.
  • ژل شوینده و لایه بردار آل ابوت کلین کلینیک حجم 30 میلی لیتر: یک ژل پاک کننده و لایه بردار که به آرامی و در عین حال به طور کامل آلودگی، کثیفی و سایر ناخالصی ها را از بین می برد. در ترکیبات این محصول از اسید سالیسیلیک (یک لایه بردار قوی که سلول های مرده پوست را که منافذ را مسدود می کنند، از بین می برد.) و دانه های سیلیکا و پودر بامبو (لایه بردارهای فیزیکی که سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد.) استفاده شده است. برای انواع پوست مناسب بوده و برای استفاده روزمره به اندازه کافی ملایم است.
مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضدلک ایون بتر: ضدلک بسیار قوی، روشن کننده
مرطوب کننده 100 ساعته: مرطوب کننده، آبرسان، افزایش درخشش پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، ضد چروک، حجم دهنده صورت
شوینده: پاک کننده عمقی، لایه بردار
تولید
ضد لک: آمریکا
مرطوب کننده: انگلیس
شوینده: بلژیک
حجم
ضد لک: 30 میلی لیتر
مرطوب کننده: 30 میلی لیتر
شوینده: 30 میلی لیتر
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...