ست ترمیم + لیفت + آبرسان پوست استی لودر

Estee Lauder Nighttime Necessities Repair + Lift + Hydrate

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضدچروک، لیفتینگ، روشن کننده ، شاداب کننده، ضد تیرگ...
  • تولید: دور چشم ----- آمریکا تونر صورت--- ژاپن سرم صورت--- آمریکا کرم صورت---- آمریکا
  • تاریخ مصرف: دور چشم-------- 6 ماه پس از باز شدن درب محصول تونرصورت------- 24 ماه پس از باز شدن درب محصول سرم صورت----- 24 ماه پس از باز شدن درب محصول کرم صورت------ 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
9,652,200
6%
9,073,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست ترمیم + لیفت + آبرسان پوست استی لودر یک انتخاب مناسب برای استفاده روزانه می باشد و بخوبی نیاز پوست شما را برطرف می نماید. 

در این ست فوق العاده موارد زیر وجود دارد:

کمپلکس ترمیم کننده و بازسازی کننده قوی استی لودر ورژن جدید حجم 50 میلی لیتر: نسل جدید فرمول انقلابی استی لودر که می توان از آن به عنوان جامع ترین سرم ترمیم کننده شب که تاکنون تولید شده است نام برد. بطوریکه کمپلکس ترمیم کننده و بازسازی کننده قوی استی لودر ورژن جدید عنوان پرفروش ترین سرم پوستی در ایالات متحده آمریکا را متعلق به خود کرده است. فناوری انحصاری Chronolux™ Power Signal Technology بکار رفته در این محصول به نفوذ سریع و عمیق به لایه های زیرین پوست باعث از بین رفتن علائم پیری و چین و چروک های پوست شده و پوستی جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد. در هنگام خواب، با شعله ور شدن روند ترمیم طبیعی پوست در طول شب، این سرم فوق العاده سطح بالایی از مواد تاثیر گذار را به همراه اسید هیالورونیک به پوست شما را رسانده و بازسازی پوست شما را به بهترین نحو انجام داده و در ضمن برای 72 ساعت رطوبت پوست شما را حفظ می نماید. با توجه به وجود آنتی اکسیدان های قوی در آن محافظت کاملی در طول روز از پوست در برابر عوامل آسیب رسان رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی هوا، مادون قرمز، نور آبی، میکرو گرد و غبارها و استعمال دخانیات انجام می دهد. این محصول فاقد چربی بوده و مناسب انواع پوست می باشد.

کرم لیفتینگ سوپریم گلوبال استی لودر حجم 15 میلی لیتر: با فرمول بسیار ملایم خود، خاصیت ارتجاعی و شادابی طبیعی پوست را بازیابی می کند و ظاهری فرم دار و همراه با لیفت موثر را به پوست می بخشد. این فرمول بسیار موثر که حاوی 99% عصاره شکوفه هیبیسکوس، عصاره مورینگا و فناوری RevitaKey است، تمام علائم اصلی پیری را هدف قرار می دهد. خطوط و چین و چروک های روی پوست را کاهش می دهد، درخشش جوانی به پوست می بخشد و با آبرسانی به پوست آن را عمیقا تغذیه می کند. این کرم با فرمول تقویت شده و با طراوت خود شکل دلخواه را به پوست شما می بخشد و آن را شاداب تر، طبیعی تر و سفت تر می کند.

کرم دور چشم ادونس نایت ریپیر استی لودر حجم 5 میلی لیتر: کرم دور چشم ادونس نایت ریپیر محصولی منحصر به فرد و ترمیم کننده پوست حساس دور چشم است و با استفاده از فناوری منحصربفرد خود 10 برابر تاثیر بیشتری از محصولات مشابه دارد و تنها پس از 3 هفته استفاده دور چشم های شما روشن تر می نماید. بدلیل وجود اسید هیالورنیک در ترکیبات این محصول رطوبت دور چشم شما را برای 24 ساعت حفظ می نماید و  وجود مواد آنتی اکسیدان در آن برای 8 ساعت از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید. در این کرم فوق العاده از  تکنولوژی کرونولوکس استفاده شده که بوضوح دور چشم شما را جوان تر می نماید و چین و چروک دور چشم را به طور چشمگیری کاهش می دهد. این محصول حاوی ترکیبات بی نظیر و اساسی احیا کننده و ضد خارش و التهاب پوست است و آسیب دیدگی ها پوست را ترمیم کرده و در برابر آسیب های روزانه از پوست محافظت می کند. همچنین دارای اثر ضد پف قابل ملاحظه ای می باشد و مورد تایید متخصصان پوست و چشم پزشکان است.

تونر میکرو اسنس استی لودر حجم 30 میلی لیتر: این تونر همانند یک سد محافظ از پوست محافظت نموده و باعث استحکام پوست می شود و به افزایش قابل توجه اولین لایه مقاومت پوست در برابر مهاجمان خارجی کمک می کند. رطوبت پوست را قفل می کند و قرمزی پوست را به حداقل می رساند. همچنین باعث کاهش منافذ باز پوست شده و در نهایت پوستی شاداب و با طراوت برای شما به ارمغان می آورد.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضدچروک، لیفتینگ، روشن کننده ، شاداب کننده، ضد تیرگی و پف دور چشم، مرطوب کننده
تولید
دور چشم ----- آمریکا
تونر صورت--- ژاپن
سرم صورت--- آمریکا
کرم صورت---- آمریکا
تاریخ مصرف
دور چشم-------- 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
تونرصورت------- 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
سرم صورت----- 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
کرم صورت------ 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
دور چشم ----- 15 میلی لیتر
تونر صورت--- 30 میلی لیتر
سرم صورت--- 50میلی لیتر
کرم صورت---- 15 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...