اسپری شامپو خشک ولا مدل Style Refresh & Volume

Wella Shockwaves Style Refresh & Volume Trockenshampoo

از {{model.count}}
برند : ولا
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی: از بین برنده چربی و آلودگی موها، بدون نیاز به شستش...
  • تولید: فرانسه
  • حجم: 180 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
216,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسپری شامپو خشک ولا مدل Style Refresh & Volume با از بین بردن چربی موها، موهایی خوشبو و تمیز برای مصرف کننده به ارمغان می آورد و در عین حال بافت و حجم طبیعی به موها می بخشد. این محصول به سرعت خشک می شود و هیچگونه مواد اضافی روی موها باقی نمی گذارد. همچنین در ترکیبات آن از یک ماده ویژه "سیلیکا" برای افزایش حجم فوری موها استفاده شده که باعث افزایش حجم موها می شود.

استفاده از این محصول برای کسانی که در مسافرت هستند، یا قرار کاری مهمی دارند و عجله دارند و موهایشان چرب است و یا به بیماران که به طور کلی به حمام و آب دسترسی ندارند بسیار مناسب است.

شامپو خشک ولا حجمی معادل 180 میل دارد؛ بافت و حجم طبیعی به موها می دهد و با تمیز کردن فوق العاده موها امروزه محبوبیت زیادی دارد.

باید موهاتون کاملا خشک باشد. سپس اسپری شامپو خشک رو با فاصله 15 تا 20 سانتی متری از موها نگه دارید و مقدار کمی از شامپو خشک رو بر روی موها اسپری کنید. علاوه بر این لازم است که شامپو خشک رو به قسمتهای ریشه مو در پشت گردن، بالای گوش و پشت سر هم بزنید. حالا باید با استفاده از انگشتان دست، شامپو خشک رو بر روی موهای خود ماساژ بدهید.

برای افزایش حجم موها می توانید بعد از خشک شدن شامپو خشک بر روی موها، از هوای خنک سشوار هم استفاده کنید .

مناسب برای
انواع مو
کارایی
از بین برنده چربی و آلودگی موها، بدون نیاز به شستشو و آب، خوشبو کردن موها با ماندگاری طولانی مدت، استفاده آسان، حجم دهنده مو
تولید
فرانسه
حجم
180 میلی لیتر
راضیه

شامپو خشک برای مسافرت بیشتر استفاده میکنم چربی سرمو پاک میکنه وحجم دهنده به موی نازک میده

512 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...